20 de set. 2013

Programa de la Jornada ComLoc Altafulla 2013

II Jornada de Comunicació Local 2.0
En quines xarxes socials han d’estar presents les administracions locals?


Altafulla, 24 d’octubre de 2013
Hotel Gran Claustre

En la primera edició de la Jornada de ComunicacióLocal 2.0 vam analitzar les oportunitats que les xarxes socials ofereixen als ajuntaments i altres ens locals per establir nous canals de comunicació directa amb la ciutadania, però també els perills que alberguen i que cal tenir en compte. En aquesta segona edició, la jornada pretén analitzar i debatre quines són les xarxes socials més adequades per aconseguir aquests objectius. Per això comptarem amb especialistes, tècnics municipals i periodistes que usen les xarxes socials en el seu dia a dia. La jornada està dirigida especialment a professionals de la comunicació, tècnics municipals, responsables polítics i estudiants.


Programa

9:30    Recepció i lliurament d’acreditacions

10:00  Obertura, a càrrec de l’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso

10:15  Ponència 1: Víctor Puig @victorpuig

11:15  Coffe breack

11:30  Ponència 2: Núria Escalona @nuriaescalona

12:30  Taula rodona 1: Com triar les xarxes socials en què ha d’estar un ajuntament?

Gustavo Cuadrado, Ajuntament de Tarragona
Xavier Fahndrich, Ajuntament de Valls
Albert Jansà, Ajuntament d’Altafulla
Carles Garcia Guinda, Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Ajuntament de Lleida
Modera Sara Sans, presidenta del Col·legi de Periodistes de Tarragona

14.00  Dinar

16:00  Taula rodona 2:  Usen bé els ajuntaments les xarxes socials?

Octavi Saumell, Diari de Tarragona
Marc Càmara, SER Tarragona-Reus
Guillem Ramos-Salvat, Delcamp.cat-Nació Digital
Agnès Llorens, Notícies TGN
Àlex Alonso, TAC-12
Modera: Jordi Salvat, consultor de comunicació i xarxes socials

17:30  Clausura, a càrrec de Francesc Farré, tinent d’alcalde de Comunicació d’Altafulla.


Els ponents

Víctor Puig
@victorpuig

Professionalment va iniciar el meu camí com a Consultor independent al juny de 2011. Prèviament va ser Director de Reputació i Continguts en Overalia, agència especialitzada en Màrqueting en Cercadors i Analítica web. Anteriorment, va estar a MTV Channel Espanya com Head of Digital Mitjana, va ser Director de Gestió de Producte en Bertelsmann On line. Abans va formar part de l'equip que va crear Exciti Espanya i abans vaig donar els seus primers passos treballant en Internet en la revista  Web, de La Vanguardia Publicacions, la qual cosa em situa en 1996. Com a Soci Director de Zinkdo, es dedica a ajudar a empreses i a professionals perquè generin, cuidin o millorin la seva reputació online i la seva presència en Internet, dissenyant l'estratègia de comunicació i màrqueting que sigui més adient a les seves necessitats, possibilitats i pressupost.El seu compromís com a docent és palès amb la direcció de la edició de Barcelona del Màster en xarxes socials i màrqueting online CMUA
Més informació: victorpuig.es



Núria Escalona
@nuriaescalona

Sitges, 1987. Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques, Postgrau en Comunicació Digital i Màster Oficial en Estratègia i Creativitat Publicitàries per la Facultat de Comunicació Blanquerna-URL. Actualment treballa a la Direcció de Comunicació de l’Ajuntament de Barcelona en l’àmbit de l’estratègia i la creativitat publicitàries. En aquesta mateixa institució també he treballat com a Social Media Strategist, on va poder participar en la posada en marxa de la institució als serveis de xarxes socials digitals. Compagina la seva tasca professional i d’assessoria de comunicació digital amb la docència universitària, com a consultora de l’assignatura de Comunicació Política i de les Institucions Públiques a la UOC. Però, també col·laborant com a professora i com a conferenciant amb diferents institucions com la Facultat de Comunicació Blanquerna, l’Asociación Española para la Gerencia de Centros Urbanos (AGECU), l’Arcadia University o la New Haven University, entre altres. Acaba de publicar el llibre “#DigiTalk. Del màrqueting directe a la comunicació 2.0” amb l’Editorial UOC.
Més informació: www.nuriaescalona.com



Inscripcions

Envieu un correu electrònic a comloc.altafulla@gmail.com amb els vostres nom i cognoms, professió, empresa o si esteu a l'atur i lloc de residència. Per a més informació truqueu al telefon 977 65 29 23 o envieu un missatge a aquest correu electrònic.

Cost: 35 euros (30 euros en el cas d’estudiants i professionals a l’atur, presentant document acredidatiu) a través d’ingrés al  següent compte corrent: 2100 1133 72 0200149735Heu d'indicar el vostre nom i cognoms quan feu l'ingrés i el concepte "Jornada Comunicació 2.0" i enviar còpia del rebut al correu electrònic comloc.altafulla@gmail.com. Teniu temps fins el 22 d’octubre (places limitades). El preu de la inscripció inclou el dinar de treball a l’Hotel Gran Claustre.


Si feu arribar la vostra inscripció abans de l’11 d’octubre entreu en el sorteig d’un exemplar del llibre #DIGITALK: Del màrqueting directe a lacomunicació 2.0, de Núria Escalona.








Director de la jornada: Jordi Salvat Rovira

Estem a:

Bloc: jornadacomunicacioaltafulla.blogspot.com
Facebook: Jornada Comunicació Altafulla
Twitter: @comlocAltafulla

Cap comentari:

Publica un comentari